Parówki w cieście francuskim



Przepis banalnie prosty ale pomyślałam, że podsunę Wam świetny pomysł na szybką przekąskę np. na imprezę :) Ja uwielbiam jeść je z sosem czosnkowym albo z sosem BBQ ( i tu muszę się przyznać, że najbardziej smakuje mi ten z paczki, a dokładnie jest to Party Dip Barbecue marki Prymat).

Składniki:
  • parówki 6-8 szt.
  • ciasto francuskie 1 op.
Ciasto kroję w paski na szerokość ok 1,5-2 cm a parówki na pół. Następnie parówkę owijam ciastem i wstawiam do nagrzanego piekarnika do 180-200 stopni. Piekę aż ciasto będzie złoto-brązowe.

Widzicie? Mówiłam, że nie ma nic prostszego i szybszego do zrobienia. :) Tak krótkiego wpisu chyba jeszcze nie miałam :)

Smacznego! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj

Print Friendly and PDF
Copyright © 2016 Kuchnia Viki , Blogger